Overview
Επισκόπηση
Ως διαφήμιση μέσω διαδικτύου (Search engine marketing) ή on-line marketing ορίζεται η χρήση διαδικτυακών εργαλείων για την επίτευξη των στόχων προώθησης. Αναλαμβάνουμε:
- τον καθορισμός αναγκών επικοινωνίας ενδιαφερομένων μερών
- Τον προσδιορισμός επικοινωνιακής στρατηγικής
- την αξιολόγηση
- την μελέτη SEO, Keyword research, Google Search Network / Keyword Targeting, Google advertising – Google ads καμπάνια, Internet Marketing (banners σε global sites)
- Social Media Promotion (FB, Twitter, Youtube, Linkedin)
Result
Αποτελέσματα
Για τις μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις η προώθηση μέσω διαδικτύου αποτελεί ίσως το αποδοτικότερο μέσο προβολής και αυτό γιατί:
- Είναι οικονομικότερη σε σχέση με άλλες μεθόδους (έντυπη διαφήμιση, συμμετοχή σε εκθέσεις- εκδηλώσεις, μέσα ενημέρωσης).
- Δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί.
- Ενισχύει την διαδραστικότητα στην προώθηση και την άμεση επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Επιφέρει ταχύτητα στην προβολή αλλά και σε αποτελεσματικότητα.
- Παρέχει καλύτερη και πιο άμεση εξαγωγή συμπερασμάτων από την κάθε καμπάνια.